گزارش کارآموزی آشنایی با سیستم هیدروپنوماتیک زانتیا


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



تعویض لنت چرخهای جلو:

ابتدا چرخهای جلو را باز کرده، سپس با بیرون آوردن خار نگهدارنده، پین را از جای خود بیرون آورده و پس بلند کردن درب نگهدارنده لنت ها و جدا کردن سیم های هشدار دهنده اتمام لنت ها، لنت ها را از جای خود بیرون آورده و برای جا زدن لنت های جدید ابتدا با ابزار مخصوص سیلندر چرخ جلو بر شماره فنی out 109011 T پیستون را چرخانده تا به انتها برسد که در انتها باید شیارهای روی پیستون بر حالت + درآید در غیر اینصورت درب نگهدارنده لنت ها بسته نمی شود، جا زدن لنت جدید همانند باز کردن لنت فرسوده می باشد، یعنی سیم های هشدار اتمام لنت جدید را دوباره وصل می کنیم و پس از بستن درب نگهدارنده لنت، پین را در جای خود قرار می دهیم و خار نگهدارنده آن را جا می زنیم، سپس چرخ ها را که با آچار 19 BOX میلیمتر بسته می شوند را سرجای خود می بندیم.

 

ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی ابزار دقیق و سیستم کنترل برق


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



مقدمه

با پیشرفت الکترونیک و ایجاد حوزه های تخصص نیاز به مهندسین تکنسین ها و طراحان در عرصه مختلف صنعتی فنی و مهندسی شرکت ها و کارخانجات روز به روز بیشتر می شود ارضاء این نیاز مستلزم تربیت و آموزش نیروی انسانی در دانشگاهها و مراکز آموزشی عالی می باشد.

ولی متاسفانه چون بیشتر در دانشگاهها درسها جنبه تئوری و غیره کاربردی دارد وجود واحدی به نام کارآموزی نیاز اساسی می باشد.

رفتن دانشجو به یک مرکز صنعتی باعث اتصال و ارتباط تئوری و عملی می شود البته به شرط اینکه دانشجو به مرکز صنعتی خوبی معرفی شود در صنعت بهترین مکان کارآموز جایی است که در آن پروژه احداث می شود.

در کار آموزی همین اینکه دانشجو با قسمت های یک مرکز صنعتی اعم از خدمات تولیدی نگهداری مفهوم برخی کلماتی مثل کارفرما پیمانکار ناظر و غیره آشنا می شود خود تجربه گرانبهایی است این مدت که اینجانب در کارآموزی به سرمی بردم با قسمت ها و موضوعات بسیار مختلفی سر و کار داشته ام که بعضا از آنها با رشته ام (الکترونیک) اصلا ارتباطی نداشت ولی تجربه بسیار خوبی بود در کل به نظر من کار آموزی نقطه عطف علم و عمل است که باید هر دانشجویی آنرا بگذراند.


 

ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی بانک ملت شعبه شیروان

فهرست:

فصل اول: آشنایی با تشکیلات بانک ملت شعبه مرکزی شیروان

مقدمه

موقعیت جغرافیایی شعبه مرکزی

چارت سازمانی و تعداد کارکنان شعب

مختصری از شرح وظایف کارکنان شعبه

رئیس شعبه

معاون شعبه

رئیس دایره صندوق

تحویلداران

دایره حوالجات

ممیز حساب

تحصیلدار

خدمتگزار شعبه

دایره اعتبارات

معرفی انواع محصولات خدمات بانک ملت

1-حساب جاری الکترونیک (جام)

2-حسابهای سپرده قرض الحسنه و مدت دار الکترونیک بانک ملت

3 -خدمات اینترنتی 24 ساعته

4-همراه بانک ملت

5-پیامک 20033 و تلفن بانک جام 813200

6-ملت کارت متمرکز

7-پایانه پرداخت الکترونیکی فروشگاهی

8-هدیه کارت ملت

9- بن کارت ملت

10- انواع تسهیلات بانکی

 

ادامه مطلب ...

گزارش کارآموزی سیستم عامل یونیکس در شرکت تعاونی اعتبار کارکنان بانک تجارت

فهرست:

مقدمه4

تاریخچه فعالیت شرکت4

فعالیتهایی که در این شرکت انجام می شود6

بخش اول

آموزش یونیکس مقدماتی

مقدمه7

یونیکس چیست؟ 7

چرا یونیکس؟ (مزایای یونیکس) 7

وظایف سیستم عامل یونیکس8

فصل اول

شروع کار سیستم عامل یونیکس9

خروج از یونیکس10

تغییر دادن password10

کاراکتر kill و کاراکتر erase10

فرمانهای یونیکس

پیدا کردن دایرکتوری جاری PWD11

تغییر و ایجاد وحذف دایرکتوری12

تغییر دایرکتوری جاریcd12

ایجاد دایرکتوریها mkdir12

حذف دایرکتوریها rmdir 13

مشاهده محتوای یک دایرکتوری ls13

ایجاد فایلها با استفاده از فرمان cat14

نمایش یک فایل به شکل صفحه به صفحه more15

نامگذاری مجدد یک دایرکتوری یا یک فایل mv15

ایجاد کپی های چند گانه همراه با الحاقات مختلف ln16

کپی کردن و حذف کردن فایلها (rm,cp) 16

حذف یک فایل معمولی16

کاراکترهای wild car17

 

ادامه مطلب ...

گزارش کارآموزی فرش محتشم کاشان


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



مقدمه:

یکی از قدیمی ترین هنرهایی که بشر آنرا آموخت و از آن برای آسایش و زینت بخشیدن به خانه و زندگی خود استفاده نمود، هنر فرشبافی است. زمانی که بشر برای پوشاندن و گرم کردن، خود را نیازمند پوشش دید به فکر درست کردن وسیله یا شئی افتاد که هم قابل پوشیدن باشد و بدن او را آزار ندهد و هم احساس راحتی و گرما به او ببخشد. در نتیجه برای اولین بار از برگ درختان که حالت انعطاف پذیری داشت برای این منظور بهره برد ولی خیلی زود به این نتیجه رسید که شاید برگ درختان قابل پوشیدن باشد اما نمی تواند او را گرم نگه داشته و از گرما و سرما وی را محفوظ دارد. از همین جا بود که بعد از مدتی به این مطلب پی برد که می تواند از الیاف طبیعی مانند الیاف برگ درخت نارگیل و موز یا الیاف کتان و کنف با از بین هم رد کردن آنها به صورتی که امروزه بدان تار و پود می گوییم پوششی مناسب تهیه نماید که هم او را از گرما و سرما در امان بدارد و هم حالت راحتی داشته باشد. از اینجا بود که پارچه پدید آمد و روز به روز انسان در ساخت و بافت انواع پارچه ها تبحر پیدا کرد تا جایی که در حدود سه تا چهار هزار سال پیش توانست پارچه هایی همچون حریر را که در آن زمان در تمام جهان چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ زیبایی شهرت داشت ببافد.

تقریباً در همان دورانی که انسان توانست پارچه را ببافد از این هنر در بافت زیرانداز هم استفاده نمود. در مراحل اولیه از برگ درختانی همچون نارگیل و خرما زیراندازهایی شبیه به زیراندازهای حصیری که امروزه می بینید تهیه کرد اما با گذشت زمان و کشف الیاف و روش ریسندگی، کم کم نخهای پنبه ای، کتانی، کنفی، پشمی و ابریشمی ساخته شد و از بعضی از آنها مانند نخهای پشمی، پنبه ای و کنفی در بافت زیرانداز ها استفاده می کرد. کار به جایی رسید که قدیمی ترین فرشهایی که باستان شناسان کشف نمودند و شباهت بسیاری به فرشهای امروزی دارد و نشان از اوج کمال فرش و فرشبافی دارد به حدود 2500 سال پیش می رسد که انسان از مرز تامین زیرانداز برای خانه هایش گذشت و به هنر ایجاد طرح بر روی فرش دست یافت که طبق کشفیات بدست آمده دیرینه شناسان این هنر یک هنر ایرانی می باشد.

 

ادامه مطلب ...