گزارش کارآموزی در کارخانه قند


عنوان کارآموزی: گزارش کارآموزی در کارخانه آذرقند شهرستان نقده
محل کارآموزی: کارخانه آذرقند شهرستان نقده
دسته: مهندسی صنایع غذایی
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 58
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
نگاهی اجمالی و کلی به مراحل فرایند تولید قند و شکر از چغندرقند
کاشت، داشت و برداشت چغندر
چغندر قندهای رسیده و سالم آماده برداشت هستند و معمولا قبل از حمل به کارخانه سر و دم آن ها قطع شده و بهتر است حد امکان عاری از مواد خارجی باشند.
اگر کشاورزان مجبور باشند که پس از برداشت چغندر تا زمان حمل به کارخانه مدتی چغندر را در کنار مزرعه نگهداری کنند باید نکاتی را رعایت کنند: 


ادامه دارد (Full-text)

گزارش کارآاموزی بانک ملی


گزارش کامل از کارآموزی بانک ملی که شامل: تقدیر و تشکر، فرم خلاصه اطلاعات کارآموزی، گزارش هفتگی (فعالیت های انجام شده در هر روز کامل و دقیق)، گزارش ماهیانه (گزارش کامل و جامع از فعالیتهای هرماه)، گزارش سرپرست کارآموزی، نظرات و پیشنهادات پایان دوره، نمره کارآموزی و گواهی تأیید دوره کارآموزی، پرسشنامه اطلاعات کارآموزی در واحد.. 



ادامه دارد (Full-text)

کارآموزی چدن (شرکت صنایع پارس)


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



فهرست:

مقدمه

نگهداری و تعمیرات (نت)

در نمودار 1

تعریف برنامه ریزی: (تعریف کلی)

مراحل برنامه ریزی شامل

خصوصیات واحدهای فنی در سازمانهای متعلق ایران

اشکال در ایران: (دلایل ضعیف بودن نگهداری و تعمیرات در ایران)

برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

الف) نگهداری maintenance

ب) تعمیرات Repaires

مدیریت فنی نت

تروتکنولوژیTerotechnology

اهداف اصلی مدیریت فنی

اهداف فرعی نت

ارتباط سازمان نگهداری و تعمیرات با دیگر ارگانها

نگهداری و تعمیرات دارای هسته های زیر است

نمونه ای از سیستم های ارتباطی نگهداری و تعمیرات

مزایای سیستم متمرکز

انواع روشهای نگهداری و تعمیرات

نگهداری و تعمیرات به بهبودی (I. M) improvement maintenande.

وظایف کلی

نگهداری و تعمیرات اصلاحی (CM) Corrective Maintenance

نگهداری و تعمیر پیشگیری: Preven tive maintenance

راهکارهای اتوماتیک کردن سیستم خنک کننده تابلوی برق کوره ها 

ادامه دارد (Full-text)

کاربینی مهدکودک

سختی کار در مهدکودک مربوط به نحوه مراقبت از بچه هاست که با توجه به امانت بودن آنها در طی چند ساعتی که در مهد کودک هستند مربیان باید مراقبت بهتری از بچه ها داشته باشند و از نظر پیچیدگی کار مهد کودک با توجه به مقطع سنی مختلف بچه ها از نظر یادگیری یکسان نیستند بعضیها سریع یاد می گیرند و بعضیها دیگر یاد می گیرد اینجا کار مربی پیچیده می شود که آموزش به بچه هاست و مربی دنبال کار راحت و بهتر به کودکان است که از طریق بازی مثل لگو که حج دارد و کوتاه و بلند است را به بچه ها یاد می دهند و ممکن است برای آموزش یک مفهوم مربی از چند راه اسنفاده کند که بچه ها مطالب را راحت تر بفهمند و زود یاد بگیرند. از نظر اقتصادی به نفع مادران است که بچه هایشان را در مهد اداره بگذارند تا بچه هایشان را در مهد بیرون از اداره بگذارند چون هزینه مهدهای خصوصی گران است و با توجه به گران شدن قیمتها کار مدیر مهد هم سخت شده است و مجبور است که اجناس و اقلام مورد نیاز مهدکودک از نظر وسایل کمک آموزشی – غذا – اسباب بازی برای بچه ها به قیمت مناسب تهیه کند که از نظر اقتصادی به مادر و مهدکودک فشار نیاید.  



ادامه دارد (Full-text)

کارآموزی کارخانه مهر باف یزد (بافندگی)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



مقدمه

بافندگی یکی از قدیمی ترین صنایع دستی به شمار می رود امروزه شواهدی در دست است که نشان می دهد بشر نه از هزار سال پیش از پارچه استفاده می کرده قرن های متمادی صنعت بافندگی یکی از مهمترین صنعت های بشر به کار می رفت این صنعت نه تنها از نظر تولیدی – اقتصادی بلکه از نظر اجتماعی نیز اهمیت فراوانی داشت. نخ های تولیدی در زمان های قدیم بسیار نایکنواخت و ضخیم بود به همین دلیل پارچه های تولیدی کاملا ضخیم بودند و همچنین استحکام و کیفیت کمی برخودار بودند. اولین طریقه تولید پارچه توسط بشر عبارت بود از آویختن نخ های تار از یک سر چوب افقی و آویزان کردن وزنه های در انتهای نخ ها به منظور کشش و سپس نخ به صورت یک بسته از لابه لای نخ های تار عبور داده می شد تا بافت پارچه تشکیل شد طریقه ای که بعدها اختراع شد نخ های تار در داخل چارچوبی افقی به صورت کاملا کشیده قرار می گرفت و نخ های پود از لابه لای نخهای تار عبور داده می شد که به علت طول محدود چارچوب و نخ های تار پارچه بافته شده نیز دارای طول محدودی بود در قرون بعدی نخ های تار بر روی غلتک نخ تار پیچیده می شد و در داخل دستگاه بافندگی دستی قرار داده می شد ونخ های تار بعد از باز شدن به صورت افقی در می آید و در این حالت بافته می شد و سپس پارچه تولیدی بر روی غلتک پارچه پیچیده می شد.  

ادامه دارد (Full-text)